وقوع یک حادثه امنیتی دیگر در دریای سرخ + جزئیات -راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

وقوع یک حادثه امنیتی دیگر در دریای سرخ + جزئیات 

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع یک حادثه امنیتی دیگر در دریای سرخ خبر داده است. در این گزارش آمده است؛ مقامات مشغول بررسی این حادثه هستند که در نزدیکی بندر صلیف در یمن رخ داده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 16
کد خبر: ۲۲۳۶۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ حساب توئیتری سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس که حوادث امنیتی در حمل و نقل دریایی را بررسی و گزارش می‌کند از وقوع یک حادثه دیگر در آب‌های دریای سرخ خبر داده است.

در این گزارش آمده است؛ مقامات مشغول بررسی این حادثه هستند که در نزدیکی بندر صلیف در یمن رخ داده است.

الجزیره، اما به نقل از منابعی گزارش داده است که نیرو‌های مسلح یمن یک کشتی را امروز سه شنبه در دریای سرخ هدف قرار داده، اما منابع یمنی هنوز آن را تایید نکرده‌اند.

این سازمان به کشتی‌های عبوری توصیه کرده احتیاط کنند و هرگونه فعالیت مشکوک را فورا گزارش کنند. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار